Nej

Hej idag har jag varit i skolan och haft roligt i vissa ämnen . Efter vi hadde slutat på klämman så tog jag bussen till skolan då jag skulle ha återspogram då jag fick veta att jag var jätte dålig på två ämnen sen så hade jag ett altenativ och det var att gå i sommar skola som låter jätte tråkigt men ibland måste man göra några saker man inte vill.


OBS! idag på jumpan så körde vi havsströmar som är typ som ta fast massa hinder ajja när jag var själv kvar att bli tagen så kommer martin ifrån ett håll och holler fast mig som man inte får sen kommer david som är tagare ifrån andra hollet då tar david mig då vart jag arg på martin som holde fast mig så jag klipte till honom då gjorde han det på mig sen fick jag ringa honom och be om ursäkt på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0